tag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post2293164362587242667..comments2023-09-21T11:59:00.791+01:00Comments on Blog de Morosan: Blue Air - Sau cea mai de cacat companie aerianaMariushttp://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comBlogger46125tag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-3782806956046816312013-03-20T11:06:50.345+00:002013-03-20T11:06:50.345+00:00Sunt total de acord cu lipsa educatiei la angajate...Sunt total de acord cu lipsa educatiei la angajatele Blue Air pentru ca am simtit pe propria piele ce inseamna sa ai de a face cu o nesimtita si celor de la Blue Air sa nu le pese. Asa angajator, asa angajati... Dupa cum spuneam doamnei Tereza mai sus, puteti sa faceti plangere la autoritatea aeroportuara din Sibiu, si la OPC. Avand in vedere ca e vorba de inselatorie, cred ca si la politie puteti sa intrebati de optiuni. Nesimtirea celor de la Blue air nu are limite, iar nepasarea multora dintre clientii patiti ii incurajeaza sa-si continue practicile. Multa bafta va doresc!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-12268391315343144692013-03-20T11:02:24.295+00:002013-03-20T11:02:24.295+00:00Buna ziua! Imi pare rau ca de fiecare data primesc...Buna ziua! Imi pare rau ca de fiecare data primesc comentarii de astea, deoarece e semn ca Blue air nu face nimic pentru a-si imbunatati serviciile. Ar trebui sa faceti o plangere la OPC si la Autoritatea Aeroportuara din Sibiu pentru a verifica daca masurile acelui sizer sunt precum cele mentionate de Blue Air. Pe langa asta trebuie sa cereti si daune pentru refuzarea imbarcarii si sa apelati tot la ramura OPC care se ocupa cu aviatia. Formular gasiti aici: http://opc.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=53&Itemid=86<br />Multa bafta!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-28052328419762325942013-02-22T22:14:27.812+00:002013-02-22T22:14:27.812+00:00am patit-o si eu u blueair,sunt dzgustata e aceast...am patit-o si eu u blueair,sunt dzgustata e aceasta companie zbor de mult timp cu ei si acum mi-a venit si mie timpul sa fiu furata de ei,alege-ti alta companie de ,pe ruta sibiu-stuttgart este furt pe fata la bagajul de mana,am fost nevoita sa platesc 55euro desi bagajul de mana se incadra la regulile lor,angajate blueair din aeroportul din sibiu sunt sub orice critica...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-80097118835889715432013-02-20T13:14:56.107+00:002013-02-20T13:14:56.107+00:00TEREZA 20.02.2013 Ma alatur comentariilor negati...TEREZA 20.02.2013 Ma alatur comentariilor negative la adresa Blueair.Sotului meu ia fost refuzata imbarcarea pt cursa Sibiu- Stuttgart de catre AROGANTA operatoare Blueair Alina Marin deoarece sotul a ridicat tonul la colega acesteia refuzind sa platesca taxa de 55euro pt.bagajul de mina care a incaput f.greu in SIZER(cadrul metalic)acelasi bagaj care a incaput f.usor in sizerul de la Stuttgart.Sotul a platit un alt bilet de intoarcere la AUSTRIANAIR.Concluzia:SIZERUL de la Sibiu este MANIPULAT!RUSINEAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-79823246360798192042013-01-16T12:24:58.524+00:002013-01-16T12:24:58.524+00:00Anonymus, sunt de acord cu un singur pasaj din com...Anonymus, sunt de acord cu un singur pasaj din comentariul tau - "asa suntem noi romanii". Si te incadrezi perfect, pentru ca numai un roman accepta sa manance un cacat doar pentru ca e ieftin. Din cate stiu eu, orice serviciu se supune unor reguli, indiferent ca serviciul este oferit de Blue Air sau de British Airways. In legislatia Europeana nu exista derogari de la legi pentru companiile Low Cost. Cum se face ca Ryanair e mai ieftin decat Blue Air, dar nu am auzit niciodata de intamplari precum cele de la Blue Air. Romanul grandoman considera ca solutia este un serviciu mai scump si accepta ca un serviciu sa fie de nimic doar pentru ca e ieftin... Ai dreptate, asa e romanul!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-30348404386348881042013-01-14T08:29:33.832+00:002013-01-14T08:29:33.832+00:00mai baietzi vreti ieftin ? atunci meretzi in pana ...mai baietzi vreti ieftin ? atunci meretzi in pana mea cu blue air si nu va mai jelitzi atat . vretzi calitate ? urcati pana la Dublin (de ex.) intr-o cursa British airways si gata cu problemele. Asa suntem noi romanii un cacat de popor. Platim pe un bilet de avion mai ieftin decat un burger la MC Donald s si vrem calitate ...hai sictir Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-36532759172981763462012-11-13T19:12:26.526+00:002012-11-13T19:12:26.526+00:00Stimate anonim, multumesc de comentariu. Imi pare ...Stimate anonim, multumesc de comentariu. Imi pare rau sa aud noi si noi vesti de la oameni pagubiti; e un semn ca Blue Air nu vrea sub nici o forma sa faca vreun pas spre normalitate, spre limitele bunului simt sau catre niste caracteristici demne de o companie care zboara international. Dupa cum spuneam mai sus, aveti acolo un link catre cei care sunt in masura sa va asiste la rezolvarea acestor probleme. De regula va indemn sa apelati la autoritatea din tara straina unde aveati zborul, deoarece ANPC-ul a demonstrat in repetate randuri ca sunt doar niste slugarnici ai celor cu bani. Comisia Europeana totodata are o sectiune pentru drepturile pasagerilor unde puteti sa le aduceti la cunostinta de incapacitatea si lipsa de reactie a autoritatilor romane. Multa bafta!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-13986119838817766502012-11-04T22:51:46.801+00:002012-11-04T22:51:46.801+00:00Azi am intrat si eu in randul oamenilor pagubiti s...Azi am intrat si eu in randul oamenilor pagubiti si jecmaniti de Blue Air. Din pacate nici o mie de plangeri la ANPC nu o sa imi returneze banii asa ca m-am resemnat.<br />Pe scurt, m-au pus sa verific dimensiunea valizei (cea cu care eu calatorisem in nenumarate randuri cu aceeasi compajnie Blue Air si pe care o verificasem si era dimensiunea corecta si nu am avut nicio prblema in acest sens)si m-au pus sa platesc infima suma de 55 euro!!! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-72772518600160004562012-11-04T14:52:08.763+00:002012-11-04T14:52:08.763+00:00Silviu, multumesc de comentariu. Aici poti sa cite...Silviu, multumesc de comentariu. Aici poti sa citesti ce drepturi ai si ai toate instrumentele necesare pentru a-i trage la raspundere pe cei vizati: http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htmMariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-60449508821110334882012-11-04T14:50:05.518+00:002012-11-04T14:50:05.518+00:00Eu le urez sa revina la limitele decentei si sa of...Eu le urez sa revina la limitele decentei si sa ofere servicii demne de o companie care se vrea internationala, dar da dovada destandarde de cocina de porci.Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-46835418150075283382012-11-04T14:48:45.056+00:002012-11-04T14:48:45.056+00:00Multumesc mult pentru comentariu. Atata vreme cat ...Multumesc mult pentru comentariu. Atata vreme cat angajatul poarta ecusonul Blue Air, presupun ca are vreo legatura cu acea companie. Iar problema nu era pocirea numelui in sine ci atitudinea flegmatica de care a dat dovada acea scursura a societatii.Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-13652403644881525842012-10-15T09:09:33.274+01:002012-10-15T09:09:33.274+01:00Cea mai nenorocita companie care eu am calatorit v...Cea mai nenorocita companie care eu am calatorit vreodata.<br />Deabia astept sa aflu udne sa fac reclamatie.as pierde ore intregi sa va scriu aici ce s-a intimplat dar///////// e imposibil cum acesti angajati decacat se comporta cu pasagerii....mie silaaaa de ei.silviuhttp://www.kevericp.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-88290528251558714562012-10-11T22:50:16.282+01:002012-10-11T22:50:16.282+01:00blueair le urez faliment:)
blueair le urez faliment:)<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-31207149002871472872012-10-09T13:11:27.380+01:002012-10-09T13:11:27.380+01:00comportamentul personalului din aeroport nu tine d...comportamentul personalului din aeroport nu tine de Blue Air...cat despre nume, eu am un nume complicat toata viata mea mi l-a pocit toata lumea, nu ma enervez :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-84949602578414264552012-09-03T17:34:58.716+01:002012-09-03T17:34:58.716+01:00Buna ziua,
La Blue Air este posibil asa ceva, dar...Buna ziua,<br /><br />La Blue Air este posibil asa ceva, dar trebuie sa plateasca. Pe pagina ANPC ar trebui sa fie listate drepturile dumneavoastra in cazul unei intarzieri de minim 2 ore, iar compania este obligata sa ofere acele despagubiri de orice natura. Va recomand sa faceti plangere atat la ANPC cat si la Drepturile Pasagerilor de la Comisia Europeana, deoarece si ei pot sa investigheze si automat sa sanctioneze companiile aeriene. E trist ca inca mai gasesc astfel de comentarii noi. E clar ca INCA nu le pasa de pasageri. Multumesc de comentariu!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-23601375518758768622012-08-08T09:14:11.719+01:002012-08-08T09:14:11.719+01:00cea mai proasta companie. m-au anuntat chiar dupa ...cea mai proasta companie. m-au anuntat chiar dupa ce am strabatut 200 km sa ajung la timp pt check in, ca zboru s-a amanat de la 11:5o la 15:20. E posibil asa ceva?<br />mai ales cu un copil de 2 ani?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-29727335092682799832011-09-08T22:11:48.387+01:002011-09-08T22:11:48.387+01:00Buna Layla,
Din cauza ca au fost mai multe bilete...Buna Layla,<br /><br />Din cauza ca au fost mai multe bilete decat locuri, se considera ca o persoana n-a zburat. Pentru asta blue Air trebuie sa va restituie banii de pe bilet PLUS 400 de Euro, conform legislatiei europene in vigoare. Apelati cu incredere la Protectia Consumatorului si cereti si cei 400 de Euro, nu doar banii pe bilet. Este o bataie de joc care va continua la nesfarsit daca lumea nu cere si suma de bani indreptatita pentru intarzieri/anulari de zboruri sau refuzarea imbarcarii. Pe pagina celor de la ANPC o sa gasiti si actul european la care fac referire, tradus in romana si puteti sa va folositi de acel act pentru a va recupera banii. In caz contrar, gasiti un avocat bun caruia sa-i dati 10% din ce scoateti de la Blue Air daca ii dati in judecata pentru cele patimite. Va doresc multa bafta si eventual sa ne tineti la curent aici cu parcursul evenimentelor.Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-25489527229548071752011-09-06T16:54:29.186+01:002011-09-06T16:54:29.186+01:00Am avut si eu un zbor foarte :placut:cu compania i...Am avut si eu un zbor foarte :placut:cu compania in cauza.Trebuia sa zbor eu si 2 copii ai mei de 8 si 6 ani la Dublin.Cand am ajuns in aeroport am aflat ca in avion au mai ramas doar 2 licuri,iar noi eram 3,toti cu bilete cumparate din timp.Nu vreau sa intru in detalii cate vorbe ;frumoase;au fost spuse din ambele parti,dar pana la urma am zburatcu copilul de 6 ani in brate.Nu stiti e posibil sami intorc macar banii pentru un bilet?laylahttps://www.blogger.com/profile/02799322005045164668noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-82781043842548226532011-09-03T13:57:38.415+01:002011-09-03T13:57:38.415+01:00mai fratilor...
Am citit ce ati patit si imi venea...mai fratilor...<br />Am citit ce ati patit si imi venea sa rad Nu ....mai degraba sa plang...<br />Este o bataie de joc ,,,Am vrut sa fac cheking -ul on line dar surpriza ..mesajul era NU SUNT LOCURI LIBERE.<br />aM AJUNS LA AEROPORT si mi s-a cerut taxa de cheking desi eu am dovedit ca am trimis mail ca nu pot face chekingul.<br />Dupa mare tevatura,nervi si incurcaturi am platit ce mi-au cerut si am plecat<br />Sa dea falimet cat mai mult acest cacat de firma care is bate joc de ROMANIAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-58753819567362324272011-07-03T10:17:14.980+01:002011-07-03T10:17:14.980+01:00Buna ziua,
Imi pare nespus de rau sa citesc INCA ...Buna ziua,<br /><br />Imi pare nespus de rau sa citesc INCA astfel de comentarii. Asa cum am promis unui comentator de mai sus, voi posta azi inca un material despre Blue Air in care voi include fragmente din comentariile dumneavoastra, a tuturor, dupa care voi face tot posibilul ca postarea sa fie citita de cat mai multa lume, inclusiv de catre cei de la Blue Air! Va rog pe voi, toti cei care cititi aceste randuri, sa contribuiti la raspandirea urmatoarei postari despre Blue Air, pentru ca oamenii sa-si faca o idee despre cum se lucreaza cu clientii in Romania si nu numai!Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-84767742218720815612011-06-29T17:00:48.363+01:002011-06-29T17:00:48.363+01:00Buna! Si eu am patit-o cu Blue Air, week-end-ul tr...Buna! Si eu am patit-o cu Blue Air, week-end-ul trecut, cand am calatorit catre Roma. Am cumparat biletele on-line, platind 1 bagaj de cala dus si unul intors, in total 32 euro, desi cu un rand mai sus mi se spunea ca este 15 euro/bagaj/segment (jaf la drumul mare). Eu mi-am printat tot booking-ul, cu pretul total platit si cu taxele mentionate, iar bagajul de cala era ascuns sub titulatura de "servicii speciale". Toate bune si frumoase, ajung la aeroport la 7.30 a.m., incerc sa las bagajul dar mi se spune ca avem intarziere (de la 9.30 la 11.00) si ca nu se iau bagajele. O ora mai tarziu am surpriza, dupa ce pun bagajul de cala pe banda, sa mi se spuna ca nu am platit bagajul. Fac crize de nervi, scot documentele, le arat taxele, ma trimit la biroul lor din aeroport, aceeasi atitudine (nesimtire, ignoranta, batatie de joc), ca in final sa-mi spuna: ce sa-ti fac eu cucoana daca nu ai platit bagajele? Mentionez ca e prima data cand zbor cu low-cost. Cand le intreb ce inseamna servicii speciale imi spun ca sunt taxele de aeroport si de securitate desi acestea, conform site-ului, sunt incluse in "taxe si TVA". Deci, fortata de imprejurari, a trebuit sa platesc inca o data (acum 30 euro/bagaj/segment), cu gandul ca depun reclamatie si rezolv problema. Avionul a plecat la 12.30 in loc de 9.30, am innebunit in acel aeroport printre papornite, tigani, mirosuri greu de indurat. Mai eram si cu fiica-mea (16 ani) care era oripilata de tot ce vedea. In avion, surpriza: calatoream cu band-ul lui Horia Brenciu care avea un concert pe langa Roma. Calatoria a fost de cosmar, cu trupa lui (jumatate de avion) urland ca niste animale, la un megafon, facand glume proaste toata calatoria, tipand unii la altii din fata pana in spatele avionului. Nu ne-a intrebat nimeni daca suntem deranjati de acea manifestare!!! La intoarcere am platit bagaj de cala din nou ptr ca i-au invatat si pe cei de la check-in-ul de afara sa nu recunoasca anumite servicii. Prima zi dupa ce m-am intors m-am infiintat la birourile din Piata Victoriei, ptr. reclamatie, dar portarul m-a informat ca reclamatiile se rezolva in aeroport!!! Cand am auzit ca trebuie sa ma intorc la fufele de acolo cu care ma certasem, mi-am zis ca nu voi rezolva nimic! Am fost, totusi, sa incerc dar deziluzie totala. Acum, in serviciile speciale mi-au introdus taxa de loc si taxa de rezervare on-line, desi acestea nu au nicio legatura cu aceste servicii, taxa de rezervare se adauga la final, cand platesti. Deci, la OPC, daca se vor misca cumva! Apoi, in instanta. Atentie: site-ul lor se modifica de la o zi la alta, in asa fel incat sa nu-i poata prinde nimeni. Mai adauga o taxa, mai scot alta, reformuleaza, etc.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-71832937551848668972011-03-27T11:46:50.143+01:002011-03-27T11:46:50.143+01:00Buna ziua si va multumesc pentru comentariu. Din p...Buna ziua si va multumesc pentru comentariu. Din pacate chemarea in judecata va va lega de un proces lung si costisitor. Cel mai simplu e sa rezolvati problemele cum am facut eu: am accesat pagina celor de la Blue Air pe facebook si i-am facut cu ou si cu otet, deoarece mii de persoane vizioneaza acele pagini. Asa le-am atras atentia si asupra acestui blog si i-am facut sa ma caute ei pe mine pentru rezolvarea problemelor. Este drept, fiind o companie romaneasca este automat cu o mentalitate frauduloasa si pusa pe profit din nimic. Puteti totusi sa faceti plangere la OPC, insa si ei sunt mai manjiti decat o cutie de vaselina si sunt slabe sperante sa miste vreun deget, asa ca tot la metoda mea trebuie sa ramaneti. Voi mai avea o postare in curand pe care mi-am propus-o, referitor la un joc online, dar dupa aceea promit ca mai fac un articol despre Blue Air si-l voi posta si aici si pe pagina lor de facebook, pentru a atrage atentia asupra neregulilor mentionate de diferite persoane aici pe blog. Inca odata va multumesc pentru postare si sper ca veti gasi o solutie pentru a va recupera banii.Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-69273221801480136052011-03-22T16:13:56.485+00:002011-03-22T16:13:56.485+00:00Stau de ceva timp pe internet cautatand cazuri pro...Stau de ceva timp pe internet cautatand cazuri problematice Blue Air care sa se fi rezolvat, insa nu am gasit nici unul macar, doar nemultumiri. Mi-e greu sa-mi imaginez,desi sunt pusa in fata faptului implinit ,ca aceasta companie nu stie ce este profesionalismul sau pur si simplu respectul pentru client.Sa va povestesc povestea mea : am cumparat 6 bilete pe ruta Bucuresti-Londra in data de 1 dec 2010 pentru 6 mebrii ai familiei mele numai ca zborul s-a anulat.Imediat dupa ce a fost anuntat acest lucru, am sunat la serviciu clienti pentru a face o cerere de rambursare a banilor si am primit un numar de inregistare.De atunci si pana acum,deci un interval de aproape 4 luni implinite nu am rezolvat nimic in acest sens, desi am facut reclamatii atat telefonice cat si pe site de nu le-am mai tinut numarul. Este inacceptabil sa astepti 4 luni de zile ca sa-ti primesti banii tai inapoi,asta ca sa nu mai pun la socoteala orele, cca 12, petrecute in minunatia ed aeroport Baneasa cu 2 copii.Oare chemarea in judecata a ramas ultima solutie? Nimeni nu se sesizeaza?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-81617440787994944972011-02-20T12:59:44.775+00:002011-02-20T12:59:44.775+00:00Din pacate acesta este modul de operare al celor d...Din pacate acesta este modul de operare al celor de la Blue Air. Eu i-am amenintat cu tribunalul aici Irlanda, unde pilele lor nu au efect si s-au miscat foarte rapid. Puteti sa faceti o plangere la protectia consumatorului, pentru ca ei aveau obligatia sa va rezolve cat de urgent un bilet (la alta companie) cu care sa ajungeti la Paris ca de aproape de data zborului cu Blue Air. Ei mizeaza pe lipsa de actiune a romanilor si profita de indulgenta oamenilor, asa ca tot amana. Va sfatuiesc sa intrati pe pagina lor de facebook si sa-i faceti acolo cu ou si cu otet, pentru ca foarte multa lume le citeste pagina si se straduie sa-si linisteasca clientii. Din pacate astea sunt companiile din Romania...Mariushttps://www.blogger.com/profile/11609307882507345940noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-220899911489934869.post-33915571308980724542011-02-18T15:56:38.817+00:002011-02-18T15:56:38.817+00:00Si eu am pati-o cu Blue Air. Trebuia sa plecam la ...Si eu am pati-o cu Blue Air. Trebuia sa plecam la Paris pe 1.12.2010. Am asteptat 9 ore in aeroport pana sa ne anunte ca s-a anulat zborul. Pe data de 2.12.2010 am facut o cerere scrisa prin care imi ceream banii inapoi. Am primit mail de la ei ca au luat la cunostinta si voi fi contactata "in cel mai scurt timp posibil". Nici pana acum nu am fost sunata. Nu ma las si ii sunt cam la 2 saptamani, dar primesc acelasi raspuns " veti fi contactata in cel mai scurt timp posibil". Cel mai tare ma deranjeaza ca nu imi zic o data exacta cand imi vor da banii. Peste o luna, peste 5 dar sa zica ceva, sa-si asume o responsabilitate!Anonymousnoreply@blogger.com