Friday, August 27, 2010

Prin Europa cu CFR-ul


Nu, nu e vorba de CFR calatori, ca nu m-as duce cu cotaibele alea pe roti prin Europa. Prefer sa ma duc cu ocazia, ca e mai curat, civilizat, rapid, comod si lista ar putea continua :D In schimb eu ma refer la clubul de fotbal din Gruia.

De cum am aflat echipele cu care vom juca, direct m-am gandit la itinerarii, bilete de avion, de tren sau autobuz, depinde de localitate. Trebuie MUSAI sa merg la Munchen, ca imi doresc sa ajung pe Allianz Arena(foto) de cand s-a deschis. La Basel merg pentru ca e un oras in care n-am ajuns(inca) si am vazut ca e tare interesant, in plus echipa o sa aiba nevoie de sustinere din partea galeriei, daca nu are din partea jucatorilor. Ma astept la meciuri finalizate la scor de tenis in defavoarea noastra, daca jucatorii nu lasa fitele deoparte si-si continua mascarada inceputa de ceva vreme.

Intre timp a plecat si Ciprian Deac de la echipa, pe bani frumosi, la o echipa mai buna. Sper doar sa-si dea seama ca acolo nu o sa se poata chefui prin cluburi, ca altfel il pun nemtii pe pluta si ii dau drumul pe Dunare in jos. Totusi sper ca e cu capul pe umeri si ne va face mandri de el. Nu la fel pot sa spun de domnul Muresan care se umfla de la atata ipocrizie. El declara: "Mă bucur pentru Deac, mai ales că este un jucător despre care putem spune că l-a şcolit aici, la CFR. L-am luat de la Dej prin 2005 când era un puşti, am avut încredere şi răbdare cu el şi mă bucur." A dat cu mucii-n fasole din nou, in stilu-i caracteristic. Cum poate sa declare ca a avut incredere si rabdare fata de jucator, cand l-a aruncat peste munti, tocmai la Galati, pentru ca la Cluj nu prindea nici banca. Nu mi-am dat seama ca asa se demonstreaza increderea si rabdarea. Ar putea zice un "multam" catre Grigoras care l-o repus pe picioare pe Deac pentru ca Muresan sa se poata umfla in pene acum.

Una peste alta, mergem la meciuri sa sustinem echipa, poate mai are vreun jucator o stralucire de o seara, cum a avut Culio in memorabila seara din Roma. Oare se va repeta isprava, sau vor matura italienii cu ai nostri pe acolo, ca semn de razbunare? Speram la bine sau la mai bine, cu conditia ca jucatorii sa-si revina si sa se apuce de jucat fotbal, pentru ca de dansat poate sa danseze cam oricine.

Asadar prieteni CFR-isti, ne vedem la stadion la primul meci din Champions League, in Gruia! Bafta mare si mai ales(ca avem nevoie): Doamne ajuta!

1 comment:

  1. la cum am jucat si aseara, ne bat toti si acasa ...inclusiv basel ! trist ... o inceput bine prima repriza o atacat o fost peste ei ... si apoi pauza ... nu stiu ce s-o intamplat o venit cineva si le-o zis ca o rezervat mesele in obseession sau o sunat mardolini sa le rezerve mesele si o considerat toti ca trebuie sa se pastreze pentru distractia de dupa si o hotarat sa nu mai atace si sa futa tot meciu, oricum trist meci si daca continua asa o sa fie trist si in champions league

    ReplyDelete