Sunday, October 4, 2009

Eindhoven


Zilele trecute am fost cu un coleg de munca (Ross) la Eindhoven, sa-mi vad echipa de suflet. Simteam ca mi-e dor sa urlu, sa ii incurajez, dar nu mi-am dat seama cat de tare imi era dor de echipa cu adevarat pana ce nu i-am vazut. In dum spre aeroport deja simteam "fluturasi" de parca era prima oara cand mergi la stadion. Eram nerabdator sa ajung la meci. Am ajuns cam tarziu la aeroport si a trebuit sa alerg putin(mai mult) deoarece terminalele folosite de Ryanair in aeroportul din Dublin sunt chiar in capatul terminalului. Am ajuns gafaind la poarta de imbarcare si am urcat in avion foarte bucuros. Ross ma "linistea" in drum spre terminal,spunandu-mi ca el a mai pierdut 4 zboruri in viata lui. Nu eram pregatit sa pierd primul zbor din viata mea :P Am decolat si imediat dupa am atipit. Ne-a trezit insotitoarea de zbor la aterizare,ca sa ridicam jaluzelele de la geam.
In timp ce aterizam,am vazut o moara tipic Olandeza. Era in mijlocul unui camp, foarte frumoasa. Imi pare rau ca nu am avut aparatul pregatit sa o fotografiez. Am aterizat si ne-am dus repede la autobuz.In Eindhoven urma sa ma intalnesc cu mai multi prieteni(vechi si noi) din galerie. Printre ei era si chefere pe care atunci il cunoscusem personal.I-am asteptat la gara,langa un raion cu cateva sute,poate chiar mii de biciclete si un pisoar public pentru barbati(foto sus).Si cand spun public,ma refer ca era in vazul tuturor.Auzisem ca olandezii sunt mai libertini de felul lor,dar imaginatia mea nu mergea chiar asa de departe.Ne-am intalnit cu totii si am mers inspre stadion,dupa ce am lasat bagajele la masina.Eindhoven e un oras frumos,nou si cu cladiri futuriste.Nu tare ai ce vizita,din punct de vedere istoric,iar orasul este chiar destul de mic,fata de cum ma asteptam.Am ajuns insa la stadion,unul nou cum Romania doar viseaza.Am mers la sectorul oaspetilor,care era intr-un colt sus de tot,acoperit cu o plasa de pescuit parca,ca sa nu ne aruncam inspre teren.A inceput si meciul,iar eu am ragusit dupa primele 5 minute,din cauza ca am pierdut "antrenamentul" pe care il aveam cand eram acasa.In prima repriza noi am fost mai activi decat echipa din teren.Pe cat de nerabdator am asteptat meciul,pe atat de dezamagit am fost in prima repriza de echipa care nu juca nimic.Niciuna dintre echipe nu juca nimic.Parca ma uitam la un meci din curtea scolii.In repriza a doua CFR-ul s-a trezit,a aratat ca stie fotbal,dar a uitat ca era 1-0 pentru PSV.Jucau de parca ei conduceau sau era egal si erau multumiti de rezultat.Deja mi-am luat bilete la Praga,dar sper sa nu fiu la fel de dezamagit.Pana una-alta,mi-am petrecut seara mergand cu Ross din club in club,pentru ca trebuie sa recunosc ca nicaieri nu am vazut o viata de noapte ca si in Eindhoven.Era o straduta plina cu baruri si cluburi,cu lume chefuindu-se peste tot.Am mers la somn rupt...si de oboseala si de cantitatea de bere si tequila acumulata pe parcursul serii.A doua zi m-am intors in Irlanda,bucuros de "evadarea" de 24 de ore de care am avut parte.Si colegul meu a fost foarte entuziasmat de aceasta iesire si se gandeste serios sa vina la Praga.Abia astept...

2 comments:

  1. Praga here we come.... :))

    PS - chestia cu pisoarul...m-a dat gata si pe mine si pe Andreea. in mod special pe ea ...ha ha ha ...ea vazut in actiune smekeria!

    ReplyDelete
  2. Si eu am probat-o dupa ce ati plecat voi,ca la 1 euro berea,am avut cam multe la bord.Pe cat de revoltat cand le-am vazut prima oara,pe atat de ultile mi-au parut la momentul respectiv :P

    ReplyDelete