Thursday, January 7, 2010

Avatar


Am fost si am vazut mult-asteptatul film AVATAR. Filmul dureaza aproape 3 ore, dar parca nici nu-ti dai seama cum trece timpul. In primul rand te fascineaza efectele speciale, natura si frumusetea locurilor prezentate in film. Avand in vedere ca eu am vizionat varianta 3D, senzatiile au fost pe masura. Chiar daca este un film SF, actiunea este destul de captivanta si poate sa atraga orice spectator, chiar daca nu e adeptul acestui stil de film.

Cererea de bilete a fost imensa la acest film, avand in vedere ca noi am mers la cinema la o saptamana dupa lansare, dar nu am gasit bilete decat dupa alte 4 difuzari, iar si atunci doar undeva in margine. Asteptarea s-a meritat si am fost multumiti de film. Va recomand sa-l vedeti si chiar sa va spuneti parerea despre el, aici pe blog.

Vizionare placuta!

No comments:

Post a Comment