Thursday, January 7, 2010

Cineworld


Imi place foarte mult sa ma uit la filme, mai ales comedii, dar si cele de actiune sau SF. Drept urmare, mi-am facut abonament la un complex de cinematografe din Dublin, numit Cineworld. Este un complex pe 4 etaje cu 17 sali de cinema, bar, butic cu dulciuri si cateva produse culinare tipice cinematografelor. Avand in vedere ca pretul unui film este de peste 10 euro, am ales varianta mai economica si anume abonamentul. Pentru 20 de euro pe luna, pot sa merg la cate filme vreau.

Avand in vedere ca sunt destule persoane care imi citesc forumul, am zis ca o sa fac si aceasta rubrica de filme unde imi voi exprima parerea despre filmele pe care le-am vizionat. In acest fel, cei care poposesc pe blog vor avea si altceva de citit pe langa dezgustul meu fata de clasa politica sau de cat de mizerabila/frumoasa e Romania.

Asadar, lectura placuta si vizionare asisderea dupa aceea!

No comments:

Post a Comment