Sunday, December 25, 2011

De 10 ani


Acum, la mult timp dupa ultima postare referitoare la parvenita aia din Oradea, m-am decis sa revin cu un post despre ceva cu adevarat semnificativ si anume cu intalnirea de 10 ani cu fostii colegi de liceu!

Sunt ferm convins ca fiecare din voi s-a gandit cum va fi sau isi aminteste cum a fost intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. La presiunea unei foste colege am acceptat sa organizez aceasta intalnire cu cateva luni inainte de a avea loc. Am dat telefoane, am contactat pe facebook, am mers chiar si personal unde a fost posibil, pentru a aduna cati mai multi colegi la reuniune... Din pacate, din 24 de persoane am reusit sa adun doar 8 colegi si recunosc ca am fost destul de dezamagit. Cu toate acestea, recunosc din suflet ca am avut parte de niste momente speciale alaturi de fostii colegi de clasa, momente de care nu ma puteam bucura daca nu-mi dadeam silinta pentru aceasta inalnire. Asa ca nu regret atatia colegi pe care n-am apucat sa-i revad ci serbez faptul ca am revazut o parte din cei care mi-au fost aproape ca si colegi si mai ales sarbatoresc faptul ca am putut sa fac inca o poza cu doamna Diriginta si mai ales cu Doamna de Desen Tehnic, cea aspra, dar totodata de gasca... Ma bucur ca am putut sa fiu din nou in aceiasi clasa cu Savu Alin, "baiatul mamii" care acum era un responsabil proaspat tatic, cu Gabitza care era o mamica la fel de incisiva cum era si in vremea liceului ca si colega, ca am fost in aceiasi linie cu Misha care era la fel de pontos si prezenta acelasi umor de calitate ca si pe vremea cand purtam caciula cu stea, ca am avut ocazia sa o mai pup odata pe Ionita care statea in spatele meu si fara de care liceul nu mai era la fel... Si totodata regret enorm ca nu l-am avut aproape pe fostul si inegalabilul coleg de banca - Cupsinar Gabriel, pentru ca el a fost si va ramane o persoana importanta in viata mea.

Raman insa cu speranta ca dupa atata timp se va gasi vointa si energia necesara unei intalniri cu adevarat "a clasei" care sa-i intruneasca pe toti colegii care au terminat clasa a-XII-a A in 2001!

3 comments:

  1. Si noi am avut alaltaieri "reuniunea de clasa" dupa 10 ani de la terminarea clasei a 8-a. Dupa ce dadusem sfoara-n tara despre intalnire inca din februarie si toti au fost foarte entuziasmati pe cand sa se concretizeze toti s-au tras pe ... Dupa care de cate ori ne vedeam pe strada "da' nu se mai tine?" Pai nu ca doar nu era sa inchiriez eu o sala si sa fiu eu si inca o persoana, doua, ca raspunsurile lor (a celor putini care s-au obosit sa raspunda) au fost de genul "din partea mea e ok oriunde, cand va hotarati ma anuntati si vin". Drept dovada am reusit sa ne reunim 6 colegi. Mi se pare trist cat de mult ne schimbam in timp, ca oameni. Uitam de inocenta de atunci (mai ales scoala generala!) Niste copii dragalasi... atunci nici invidie sau rautate nu era intre noi (in liceu a mai aparut ca doar am "crescut"). La intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului nu cred ca voi merge, tocmai pentru cat de "buni" erau colegii, colegele mai ales. Decat sa merg si sa ne analizam reciproc si sa ne mai "intepam" putin, mai bine nu, dar eu sunt dezamagita de colegii din generala alaturi de care as fi vrut doar sa beau un suc si sa depanam amintiri.

    Uite Marius, ca de data asta am ramas si eu cu un gust destul de amar pentru ca am avut o parere, se pare, prea buna despre fostii mei colegi. Numai sunt copii aia dragalasi, veseli pe care abia asteptam sa ii reintalnesc.

    ReplyDelete
  2. sper ca data viitoare sa fim mai multicei...
    felicitari pentru postarile facute

    ReplyDelete
  3. Sper si eu ca data viitoare sa fim macar de doua ori mai multi. Multumesc!

    ReplyDelete