Wednesday, August 15, 2018

Amintiri din "tinerete" - episodul "Zaraza"



Am auzit azi o reclama ce mi-a adus aminte de reclama de mai sus. Era pe vremea cand lucram ca Unit Manager la Allianz Tiriac, in Oradea. Eram cel mai tanar manager din toata compania, dupa cum imi spuneau sefii. Unii imi spuneau "copilul teribil al Allianzului" pentru ca sfidam orice reguli si reuseam prin metode neconventionale sa obtin rezultate la care nimeni nu spera.

Dupa faza cu ananasul, despre care o sa va povestesc alta data, m-am apropiat de directorul sucursalei. Era un om corect si echidistant si aprecia nu atat rezultatele mele cat stradania mea. A venit o data in birou cand aratam reclama asta unui coleg si s-a uitat si el. I-am zis ca imi place reclama pentru ca n-am ajuns unde eram asa cum spune in reclama ci prin munca si sudoare.

La o petrecere de-a companiei, cred ca la micro-revelion (asa ii zicea la petrecerea ce o faceam cu colegii), l-am intrebat pe director daca pot sa iau "o suta" de Zaraza. L-am intrebat, deoarece era pe cheltuiala sucursalei consumatia si n-am vrut sa ies "din meniu". A rad de mine, dar a zis ca da si i-am zis chelnerului sa puna "suta" in doua pahare. Am mers cu paharele la masa directorului si l-am invitat sa ciocnim. Cand am ciocnit, i-am spus: "pentru cei ce n-au pupat in c*r ca sa-si faca o cariera". A ras bine si ne-am cinstit. M-am intors la masa mea si stateam de vorba cu colegii. La un moment dat a venit chelnerul si mi-a pus pe masa o sticla de Zaraza. M-am uitat la el si i-am zis ca nu am comandat asa ceva. Chelnerul mi-a zambit si a spus: "E din partea domnului director!". M-am uitat la masa directorului care astepta reactia mea. A ridicat paharul in semn de cinste si a baut...

Gestul lui a insemnat mai mult decat orice premii sau felicitari primite pentru realizarile din cadrul sucursalei. M-am simtit apreciat cu adevarat. Stia cum sa ne faca pe toti sa ne simtim asa. Asta e diferenta dintre un sef si un lider. A fost o perioada minunata!

No comments:

Post a Comment