Tuesday, September 15, 2009

Despre mine

Nu voi scrie foarte multe despre mine,deoarece e mai bine sa las lumea sa ma cunoasca.Totusi sunt un pasionat de fotbal si apropiatii stiu ca sunt un fan infocat al celor de la CFR Cluj.De vreo 7 ani nu am pierdut decat cateva meciuri ale echipei,fie ele si in Europa.Am intrerupt sirul meciurilor odata cu plecarea mea din tara.De loc sunt din Maramures si sunt mandru de asta.Unii ar spune ca prea mandru.Eu consider ca am si de ce.Momentan lucrez in Irlanda,o tara despre care veti gasi multe posturi in viitorul apropiat.Ma consider o persoana corecta si ma lupt pentru dreptatea mea.Urasc violenta si infractiunile,mizeria si indiferenta autoritatilor din Romania.Urasc Romania,dar tin sa mentionez ca ma ferer la stilul de viata,oameni si clasa politica.Sunt mandru ca Romania este o tara foarte frumoasa,dar sunt teribil de frustrat ca nimeni nu face nimic pentru a valorifica acest lucru. Iubesc muzica,in special cea electronica,insa artistul meu de suflet este Nana.Printre alti favoriti mai sunt: East 17, Take That, Michael Jackson, Iris, Voltaj si Parazitii. Imi place sa joc sah si sa gatesc.O alta pasiune nebuna de a mea este calatoritul si asta se va vedea din posturile mele.De ceva vreme m-am apucat de colectionat monede,avand in prezent o colectie care se ridica la peste 2000 de euro ca si valoare.Nu este mult deloc,dar putin cate putin,se aduna.Cam atat deocamdata...va urma

No comments:

Post a Comment